Mit dem Tretroller auf der Biathlon Weltcup Strecke
Andre Thiemann wrote on 30-07-2025

Beim Wettkampf des DTRV ging es über die Weltcup Piste, ohne Schnee aber mindestens genau so anstrengend 😉 Es gab viel Spaß und wieder einiger km für die Aktion 👍
Together with you we want to make the world a better place, for that we need a web browser that supports current web technology. Unfortunately, your browser is rather old and can't display betterplace.org properly.
It's easy to update: Please visit browsehappy.com and choose one of the modern browsers that are showcased there.
Best from Berlin, your betterplace.org-Team

Beim Wettkampf des DTRV ging es über die Weltcup Piste, ohne Schnee aber mindestens genau so anstrengend 😉 Es gab viel Spaß und wieder einiger km für die Aktion 👍