Change the world with your donation

Please update your browser

Together with you we want to make the world a better place, for that we need a web browser that supports current web technology. Unfortunately, your browser is rather old and can't display betterplace.org properly.

It's easy to update: Please visit browsehappy.com and choose one of the modern browsers that are showcased there.

Best from Berlin, your betterplace.org-Team

Wir suchen dich als unseren persönlichen "Social-Influencer"

What it's about

  • Children & youth
  • Disabled
  • Socially deprived

How you can help

  • PR / Social Media

Contact Person

Call now Send a message

Learn more about this volunteer opportunity

When: Anytime / negotiable

Süße Zitronen ist ein junger Verein, der Familien mit Kindern mit Behinderung unterstützt und berät. Und um am Puls der Zeit zu sein, wollen wir auch die Kanäle bedienen, die aktuell von Jung und Alt genutzt werden, um sich zu informieren und zu unterhalten. Und dafür brauchen wir dich, die/der sich in den sozialen Netzwerken auskennt und Spaß daran hat zu kommunizieren. Da wir pädagogische und psychologische Fachkräfte und alle relative Anfänger sind, was Social Media anbelangt, freuen wir uns über jede halbe Stunde, die du uns in der Woche schenken kannst, um uns zu mehr Präsenz im Netz zu verhelfen.

How many volunteers are needed: 1

Listed at: 17-11-2020
Last updated at: 17-11-2020

Recommend this volunteer opportunity to your friends

Where you will help

no fixed location: